Yleistä tietoa Nordea Financen digitaalisten palveluiden saavutettavuudesta
Olemme koonneet tällä sivustolle yleistä tietoa Nordea Financen digitaalisten palveluiden saavutettavuudesta. Kehitämme Nordea Financessa digitaalisia palveluitamme, jotta ne olisivat kaikkien asiakkaidemme saavutettavissa. Teemme jatkuvasti kehitystyötä korjataksemme tiedossamme olevat saavutettavuuspuutteet. Tavoitteemme on, että kaikki palvelumme ovat saavutettavissa yhdenvertaisesti huolimatta asiakkaidemme käytössä olevasta laitteesta, erityistarpeista tai tilanteesta.
Digitaalisten palveluidemme saavutettavuutta ovat arvioineet ulkopuoliset asiantuntijatahot ja myös Nordea Financen sisällä on tehty itsearviointia. Nordea Finance noudattaa WCAG (Web Content Accessibility Guidelines) 2.1 -ohjeistuksen A- ja AA-tason kriteerejä.
Nordea Financen digitaalisten palveluiden saavutettavuusselosteet ovat listattuna alla. Selosteet sisältävät yksityiskohtaista tietoa kunkin palvelun saavutettavuudesta. Saavutettavuusselosteessa kerrotaan täyttääkö digitaalinen palvelumme vaadittavat edellytykset ja miten mahdollisia puutteita korjataan. Päivitämme saavutettavuusselosteita sitä mukaan kun kehitämme saavutettavuuspuutteita palveluistamme. Mikäli huomaat Nordea Financen palveluissa saavutettavuuspuutteita, joita ei ole jo mainittu saavutettavuusselosteissa, annathan meille palautetta. Palautelomake löytyy tämän sivun alaosasta.
Julkaisemme digitaalisten palveluidemme ja sivustomme saavutettavuusselosteita vaiheittain.