Kerro kokemuksesi palvelustamme 

Palautteiden perusteella parannamme palveluamme, kehitämme tuotteita ja välitämme kiitokset ja kehitysideat oikeaan paikkaan. Ethän kuitenkaan laita palautekanavan kautta henkilökohtaiseen tai yrityksesi asiointiin liittyviä tietoja. Turvallisuussyistä emme voi vastata palautelomakkeella tulleisiin henkilökohtaisiin tiedusteluihin. Mikäli asiasi on henkilökohtainen, lähetä viesti Nordean Omapostilla tai soita asiakaspalveluumme

Näin käsittelemme palautteesi

Asiakaspalvelu käsittelee palautteesi mahdollisimman pian tai välittää sen tarvittaessa eteenpäin selvitettäväksi. Tarvittaessa Nordean palveluasiamies on käytettävissäsi. 

Palautelomakkeen suojaus on toteutettu SSL-tekniikalla, eli yhteys Nordea Financen suuntaan on suojattu.

Nordea Rahoitus Suomi Oy käsittelee rekisterinpitäjänä henkilötietojasi, kun se toimittaa tuotteita ja palveluja, joista osapuolet ovat sopineet. Lisäksi Nordea Rahoitus Suomi Oy käsittelee henkilötietoja muissa yhteyksissä, kuten silloin kun vastaamme asiakkaiden pyyntöihin tai lakien ja muiden säännösten noudattaminen sitä edellyttää. Yksityiskohtaista tietoa henkilötietojen käsittelystä Nordea Rahoitus Suomi Oy:ssä annetaan Nordean tietosuojaselosteessa. Tietosuojaselosteen voi saada myös ottamalla yhteyttä asiakaspalveluun, jonka yhteystiedot löytyvät osoitteesta nordeafinance.fi. Tietosuojaseloste sisältää tietoa henkilötietojesi käsittelyyn liittyvistä oikeuksistasi, joita ovat muun muassa oikeus tutustua tietoihin, oikeus tietojen oikaisemiseen ja oikeus siirtää tiedot järjestelmästä toiseen.

Antamiasi tietoja käsitellään Nordean tietosuojaselosteen mukaisesti. Ethän anna tällä lomakkeella mitään arkaluonteisia tai taloudellisia tietoja. Jos sinulla on kysyttävää pankkiasioinnista, ota yhteyttä meihin verkkopankin tai asiakaspalvelumme kautta.

Yritysasiakkaan on toimitettava Nordean tietosuojaseloste henkilöille, joiden henkilötietoja se luovuttaa Nordealle.