Kerro kokemuksesi palvelustamme Palautteiden perusteella parannamme palveluamme, kehitämme tuotteita ja välitämme kiitokset ja kehitysideat oikeaan paikkaan. Ethän kuitenkaan laita palautekanavan kautta henkilökohtaiseen tai yrityksesi asiointiin liittyviä tietoja. Turvallisuussyistä emme voi vastata palautelomakkeella tulleisiin henkilökohtaisiin tiedusteluihin. Mikäli asiasi on henkilökohtainen, lähetä viesti Nordean Omapostilla tai soita asiakaspalveluumme.
Näin käsittelemme palautteesi
Asiakaspalvelu käsittelee palautteesi mahdollisimman pian tai välittää sen tarvittaessa eteenpäin selvitettäväksi. Tarvittaessa Nordean palveluasiamies on käytettävissäsi.
Palautelomakkeen suojaus on toteutettu SSL-tekniikalla, eli yhteys Nordea Financen suuntaan on suojattu.