Asiakaspalvelu kuluttaja- ja yritysasiakkaille

Korttien, kulutusluottojen, osamaksun ja leasingin asiakaspalvelu kuluttaja- ja yritysasiakkaille kaikkiin sopimuskauden aikaisiin asioihin liittyen.

Henkilökohtaisia luottoon liittyviä asioita voit hoitaa puhelinpalvelun lisäksi myös lähettämällä viestin Nordean Omapostin, Nordea-verkkopankin tai  mobiilipankin kautta. Lisäksi Nordea Rahoituksen henkilöasiakkaana voit hoitaa luottoon liittyviä asioita kätevästi OmaLuotto-palvelussa.  

----

Poikkeavat aukioloajat

Helatorstaina 29.5. asiakaspalvelumme on suljettu
Juhannusaattona 22.6. asiakaspalvelumme on suljettu. 

----

Näin tunnistaudut kuluttaja-asiakkaana
Asiakaspalveluun soittaessasi voit Nordea Pankin henkilöasiakkaana tunnistautua
Nordea ID -sovelluksella
ja nopeuttaa asiointiasi.
Muun pankin henkilöasiakkaana tunnistautuminen tapahtuu asiakaspalvelun ohjeiden mukaisesti.

Nordea pankin henkilöasiakas Nordea ID -sovelluksella
1.  Soita asiakaspalvelun puhelinnumeroon 0200 86210 (suomi) tai 0200 86211 (ruotsi)
2.  Näppäile puhelimeesi ensin käyttäjätunnuksesi ja paina # ruutumerkkiä
3.  Kuuntele puhelinlinjan ohjeita ja tunnistaudu Nordea ID -sovelluksellasi

Muun pankin henkilöasiakas
1. Soita asiakaspalvelun puhelinnumeroon 0200 86210 (suomi) tai 0200 86211 (ruotsi)
2. Kuuntele puhelinlinjan ohjeita ja paina # ruutumerkkiä
3. Asiakaspalveluhenkilö hoitaa tunnistautumiseen liittyvät asiat kanssasi puhelun alussa

Avoinna ma-pe klo 9.00-16.00

puh. 0200 86210 (pvm/mpm*) (suomi, englanti)

puh. 0200 86211 (pvm/mpm*) (ruotsi, englanti) 

  • Valinta 1 Mastercard, Joustorahoitus ja kulutusluotot
  • Valinta 2 Ajoneuvojen, koneiden ja veneiden osamaksurahoitus
  • Valinta 3 Laitteiden ja ajoneuvojen leasingrahoitus

*pvm = paikallisverkkomaksu, mpm = matkapuhelinmaksu 

Jos korttisi katoaa, soita korttien sulkupalveluun 020 333 (pvm/mpm*) 24 h/vrk.

Asiakastiedot ja asiakkaan tunteminen

Asiakastiedot ja asiakkaan tuntemiseen liittyvä asiakaspalvelu

Poikkeavat aukioloajat

Vappupäivänä 1.5. asiakaspalvelumme on suljettu

Helatorstaina 29.5. asiakaspalvelumme on suljettu

Juhannusaattona 22.6. asiakaspalvelumme on suljettu. 

----

Avoinna ma-pe 9-16

puh. 0200 86215 (pvm/mpm*)

Kortti- ja kulutusluottojen asioita hoidat OmaLuotto-palvelussa

Onko sinulla tarvetta siirtää rahaa luotolta tilille, vaihtaa luoton eräpäivää tai käyttää lyhennysvapaita kuukausia. Kaikki nämä teet kätevästi itse OmaLuotto-palvelussa. Palveluun kirjaudut oman pankkisi tunnuksilla. 

Omat sivut -palvelussa hoidat autoluottosi asioita

Omat sivut -palvelussa voit tarkistaa osamaksusopimuksesi tietoja sekä tarvittaessa laskea sopimuksen loppuvelan. Palveluun kirjaudut oman pankkisi tunnuksilla.

Yrityskorttien asiakaspalvelu

Nordea Business Mastercard ja First Card korttiisi liittyvät asiat suomeksi, ruotsiksi ja englanniksi ark. klo 8-17.  

Avoinna ma-pe klo 8-17.

  • puh. 0200 52100 First Card -kortit (pvm/mpm*)
  • puh. 0200 52300 Nordea Business Mastercard -kortit (pvm/mpm*)                                 
  • Kirjaudu First Card -verkkopalveluun 

Myyntisaatavarahoitus- ja AssetMaster- asiakaspalvelu

Myyntisaatavien asiakaspalvelu  

Avoinna ma–pe klo 8.30–16.00

puh. 09 1658 9473 Myyjien asiakaspalvelu (pvm/mpm*) 

AssetMaster-asiakaspalvelu

Avoinna ma–pe klo 8.30–15.30

puh. 09 1658 9190 (pvm/mpm*)

Luotonvalvonta ja perintä

Avoinna ma–pe klo 9–12

Vakuudettomat kortti- ja kulutusluotot

puh. 0200 20880 (pvm/mpm*) 

valinta 1

Kohdevakuudelliset luotot (leasing, osamaksu, poishaku, realisointi)

puh. 0200 20880 (pvm/mpm*)

valinta 2

*pvm = paikallisverkkomaksu, mpm = matkapuhelinmaksu 

NF Fleet Oy -asiakaspalvelu

Klikkaa tästä nähdäksesi NF Fleet Oy:n yhteystiedot.