Asiakaspalvelu kuluttaja- ja yritysasiakkaille
Korttien, kulutusluottojen, osamaksun ja leasingin asiakaspalvelu kuluttaja- ja yritysasiakkaille kaikkiin sopimuskauden aikaisiin asioihin liittyen.
Henkilökohtaisia luottoon liittyviä asioita voit hoitaa puhelinpalvelun lisäksi myös lähettämällä viestin Nordean Omapostin, Nordea-verkkopankinAvautuu uuteen ikkunaan tai mobiilipankinAvautuu uuteen ikkunaan Avautuu uuteen ikkunaankautta. Lisäksi Nordea Rahoituksen henkilöasiakkaana voit hoitaa luottoon liittyviä asioita kätevästi OmaLuotto-palvelussa.
----
Poikkeavat aukioloajat
Vappupäivänä 1.5. asiakaspalvelumme on suljettu
Helatorstaina 29.5. asiakaspalvelumme on suljettu
Juhannusaattona 22.6. asiakaspalvelumme on suljettu.
----
Näin tunnistaudut kuluttaja-asiakkaana
Asiakaspalveluun soittaessasi voit Nordea Pankin henkilöasiakkaana tunnistautua
Nordea ID -sovelluksella ja nopeuttaa asiointiasi.
Muun pankin henkilöasiakkaana tunnistautuminen tapahtuu asiakaspalvelun ohjeiden mukaisesti.
Nordea pankin henkilöasiakas Nordea ID -sovelluksella
1. Soita asiakaspalvelun puhelinnumeroon 0200 86210 (suomi) tai 0200 86211 (ruotsi)
2. Näppäile puhelimeesi ensin käyttäjätunnuksesi ja paina # ruutumerkkiä
3. Kuuntele puhelinlinjan ohjeita ja tunnistaudu Nordea ID -sovelluksellasi
Muun pankin henkilöasiakas
1. Soita asiakaspalvelun puhelinnumeroon 0200 86210 (suomi) tai 0200 86211 (ruotsi)
2. Kuuntele puhelinlinjan ohjeita ja paina # ruutumerkkiä
3. Asiakaspalveluhenkilö hoitaa tunnistautumiseen liittyvät asiat kanssasi puhelun alussa
Avoinna ma-pe klo 9.00-16.00
puh. 0200 86210 (pvm/mpm*) (suomi, englanti)
puh. 0200 86211 (pvm/mpm*) (ruotsi, englanti)
- Valinta 1 Mastercard, Joustorahoitus ja kulutusluotot
- Valinta 2 Ajoneuvojen, koneiden ja veneiden osamaksurahoitus
- Valinta 3 Laitteiden ja ajoneuvojen leasingrahoitus
*pvm = paikallisverkkomaksu, mpm = matkapuhelinmaksu
Jos korttisi katoaa, soita korttien sulkupalveluun 020 333 (pvm/mpm*) 24 h/vrk.