Henkilöasiakkaanamme käytössäsi on useita erilaisia tapoja asioida kanssamme sähköisissä palveluissa.

Nämä palvelut ovat käytössäsi:

  • Nordean OmapostiAvautuu uuteen ikkunaan - viestikanava, jossa voit hoitaa pankki- ja rahoitusasioitasi.
  • OmaLuottoAvautuu uuteen ikkunaan - Joustorahoitus-asiakkaiden palvelu, jossa voi mm. siirtää rahaa luotolta pankkitilille.
  • Omat sivut - Autorahoituksen itsepalvelu, jossa voit tarkistaa osamaksusopimuksesi tietoja juuri silloin kun sinulle sopii.
  • Nordean verkkopankki, mobiilipankki, Siirto ja Wallet sovellukset - Nordean asiakkaiden palvelut mobiilissa ja verkossa.

Seuraamme tilanteen etenemistä ja pidämme sinut ajan tasalla kertomalla mm. muutoksista tällä sivulla. Arvostamme ymmärrystäsi terveyden ja hyvinvoinnin turvaamisessa sekä liiketoiminnan jatkuvuuden varmistamisessa.

Mahdollisissa kysymyksissä olethan yhteydessä asiakaspalveluumme tai omaan yhteyshenkilöösi Nordea Financessa.  

Käytä digitaalisia palveluitamme Avautuu uuteen ikkunaan

Meillä on useita henkilöasiakkaiden palveluita, joilla voit huoletta hoitaa rahoitukseesi liittyviä asioita kotoa käsin.

Lue lisää digitaalisista palveluistamme Avautuu uuteen ikkunaan

Mastercard -korteilla voit maksaa netissä Avautuu uuteen ikkunaan

Monia asioita voi ostaa ja maksaa netissä. Kaikki Mastercard -korttimme käyvät maskuvälineinä nettiostoksiin.

Lue lisää verkkomaksamisesta Avautuu uuteen ikkunaan

Lähimaksulla kaupoissa Avautuu uuteen ikkunaan

Lähimaksu on kätevä tapa maksaa ostokset 50 euroon asti ilman PIN-tunnuksen näppäilyä.

Lue lisää lähimaksusta Avautuu uuteen ikkunaan