Ajankohtaista asiaa

Tältä sivulta löydät koottua ajankohtaista tietoa sekä koronaviruksen vaikutuksista pankkiasiointiin

Koronavirus-tilanne kehittyy jatkuvasti ja me Nordea Rahoituksessa seuraamme tilannetta tarkasti.

Haluamme toimillamme varmistaa henkilöstömme, asiakkaidemme ja kumppaneidemme terveyden ja turvallisuuden, sekä varmistaa palvelujemme toimivuuden. Palvelumme toimivat normaalisti ja teemme parhaamme ylläpitääksemme palvelutasoa.

 

 

Yritysasiakastapaamiset mahdollisuuksien mukaan etätapaamisina

Haluamme rajoittaa fyysisiä kokouksia, mutta korvata ne niin pitkälle kuin mahdollista puhelimitse, sähköpostitse tai verkkotapaamisina ylläpitääksemme yhteistyön kanssanne parhaalla mahdollisella tavalla. Jos olette jo sopineet tapaamisia, myynnin yhteyshenkilösi tulee ottamaan sinuun yhteyttä verkkotapaamisen sopimiseksi.

Henkilöasiakkaanamme käytössäsi on useita erilaisia tapoja asioida kanssamme sähköisissä palveluissa. 

Nämä palvelut ovat käytössäsi:

Seuraamme tilanteen etenemistä ja pidämme sinut ajan tasalla kertomalla mm. muutoksista tällä sivulla. Arvostamme ymmärrystäsi terveyden ja hyvinvoinnin turvaamisessa sekä liiketoiminnan jatkuvuuden varmistamisessa.

Mahdollisissa kysymyksissä olethan yhteydessä asiakaspalveluumme tai omaan yhteyshenkilöösi Nordea Rahoituksessa.  

Käytä digitaalisia palveluitamme Avautuu uuteen ikkunaan

Meillä on useita henkilöasiakkaiden palveluita, joilla voit huoletta hoitaa rahoitukseesi liittyviä asioita kotoa käsin.

Lue lisää digitaalisista palveluistamme Avautuu uuteen ikkunaan

Mastercard -korteilla voit maksaa netissä Avautuu uuteen ikkunaan

Monia asioita voi ostaa ja maksaa netissä. Kaikki Mastercard -korttimme käyvät maskuvälineinä nettiostoksiin.

Lue lisää verkkomaksamisesta Avautuu uuteen ikkunaan

Lähimaksulla kaupoissa Avautuu uuteen ikkunaan

Lähimaksu on kätevä tapa maksaa ostokset 50 euroon asti ilman PIN-tunnuksen näppäilyä.

Lue lisää lähimaksusta Avautuu uuteen ikkunaan