Koronavirus-tilanne kehittyy jatkuvasti ja me Nordea Rahoituksessa seuraamme tilannetta tarkasti.
Haluamme toimillamme varmistaa henkilöstömme, asiakkaidemme ja kumppaneidemme terveyden ja turvallisuuden, sekä varmistaa palvelujemme toimivuuden. Palvelumme toimivat normaalisti ja teemme parhaamme ylläpitääksemme palvelutasoa.
Yritysasiakastapaamiset mahdollisuuksien mukaan etätapaamisina
Haluamme rajoittaa fyysisiä kokouksia, mutta korvata ne niin pitkälle kuin mahdollista puhelimitse, sähköpostitse tai verkkotapaamisina ylläpitääksemme yhteistyön kanssanne parhaalla mahdollisella tavalla. Jos olette jo sopineet tapaamisia, myynnin yhteyshenkilösi tulee ottamaan sinuun yhteyttä verkkotapaamisen sopimiseksi.
Henkilöasiakkaanamme käytössäsi on useita erilaisia tapoja asioida kanssamme sähköisissä palveluissa.
Nämä palvelut ovat käytössäsi:
- Nordean OmapostiAvautuu uuteen ikkunaan - viestikanava, jossa voit hoitaa pankki- ja rahoitusasioitasi.
- OmaLuottoAvautuu uuteen ikkunaan - Joustorahoitus-asiakkaiden palvelu, jossa voi mm. siirtää rahaa luotolta pankkitilille.
- Autoluoton tiedot 24/7Avautuu uuteen ikkunaan - Osamaksurahoituksen hoitoo tarkoitettu itsepalvelu.
- Nordean verkkopankki, mobiilipankki, Siirto ja Wallet sovellukset - Nordean asiakkaiden palvelut mobiilissa ja verkossa.
Seuraamme tilanteen etenemistä ja pidämme sinut ajan tasalla kertomalla mm. muutoksista tällä sivulla. Arvostamme ymmärrystäsi terveyden ja hyvinvoinnin turvaamisessa sekä liiketoiminnan jatkuvuuden varmistamisessa.
Mahdollisissa kysymyksissä olethan yhteydessä asiakaspalveluumme tai omaan yhteyshenkilöösi Nordea Rahoituksessa.