Kadonnut tai varastettu kortti on syytä sulkea samantien – ihan vain varmuuden vuoksi

Toimi näin, jos korttisi on kadonnut tai varastettu

Kortin katoamisesta voit ilmoittaa myös Nordea Asiakaspalveluun p 0200 3000, avoinna ma-pe 8-20 ja la-su 10-16 tai henkilökohtaisesti lähimpään Nordean konttoriin sen aukioloaikana.

Katoamisilmoituksen tekeminen on helpointa, jos tiedät korttisi numeron (16 numeron sarja).

Tee myös rikosilmoitus poliisille, jos korttisi on varastettu. Uuden kortin tilauksen voit tehdä soittamalla asiakaspalveluumme. 

Jos huomaat, että kortillesi on tullut ostoja tai veloituksia, joita et tunnista tehneesi, niin tee pikaisesti korttireklamaatio. Huomioithan, että reklamaatio on mahdollista tehdä vain, mikäli tapahtuma on veloitettu kortiltasi. 

Lisätietoa saat kortin tai älypuhelimen katoamiseen saat myös Nordea sivuilta.Avautuu uuteen ikkunaan