Näin käsittelemme palautteesi

Nordea Financen asiakaspalvelu käsittelee palautteesi tai välittää sen eteenpäin selvitettäväksi. Jos saamasi ratkaisu palautteeseen ei tunnu oikealta, Nordean palveluasiamies on käytettävissäsi. Voit ottaa yhteyttä myös ulkopuolisiin, pankista riippumattomiin tahoihin, mikäli olet tyytymätön pankin antamaan ratkaisuun.

Tavoitteemme on, että vastaamme sinulle mahdollisimman pian. Selvitystä vaativat palautteet hoidamme 14 vuorokauden sisällä.

Palautelomake

Lomake on palautteenantoa varten, jos haluat hoitaa henkilökohtaisia rahoitusasioita, ota yhteyttä asiakaspalveluumme joko puhelimitse tai Nordean Omapostilla.

Siirry palautelomakkeelle

Palveluasiamies Avautuu uuteen ikkunaan

Mikäli et ole tyytyväinen saamaasi vastaukseen, voit olla yhteydessä Nordean palveluasiamieheen.

Lue lisää Avautuu uuteen ikkunaan

Pankista riippumattomat muutoksenhakutahot Avautuu uuteen ikkunaan

Aina pankin tarjoama ratkaisu ei tyydytä asiakasta. Silloin asian selvittelyä voi jatkaa pankista riippumattoman neuvonnan tai viranomaisen kanssa.

Lue lisää riippumattomista muutoksenhakutahoista Avautuu uuteen ikkunaan

Rikkomukseen kohdistuvasta epäilystä ilmoittaminen Avautuu uuteen ikkunaan

Tee ilmoitus rikkomukseen kohdistuvasta epäilystä, kun epäilysi koskee mahdollista väärinkäytöstä tai epäeettistä toimintaa Nordeassa.

Lue lisää Avautuu uuteen ikkunaan